közérzet

 2009.06.08. 10:55

Nahm, mielőtt elolvasnád csak jelzem h ez a bejegyzés jo pár emberkéhez fog szolni.
Hidegen hagy, h el fogják e olvasni vagy nem, nem azért írom h baszogassam őket. Azért írom mert ki szeretném magambol írni azt a dühöt és csalodást amit érzek, éreztem és valószínűleg érezni is fogok ezentúl.

Először is, ami a legjobban fájt, hogy olyan emberekben csalodtam, akikben annyira de annyira megbíztam h rájuk mertem volna bízni akár az életem. Senkire nem hallgattam amikor valaki be akart titeket mocskolni, egyik pletykának se hittem, és amikor azzal jöttek h nem vagytok igaz barátnők kiálltam amelett h igenis azok vagytok. A legjobb bnőim voltatok... azért írom mult időben, mert olyan dolgot csináltok / csináltatok, amire szerintem nincs szo, és nincs bocsánat.
A legszarabb dolog az, ha olyan dologért büntetitek az embert, ami csak egy felfujt valami. Azért mert elmondom a véleményem.. hát nemtudom.. ha az elején nem avattál volna be a dolgokba, akkor csendben maradtam volna. Nehogy azt hidd h a másik félnek adok igazat.. nem adok én senkinek, csak azt írtam le amit látok.. sajnálom ha ez zavart vagy netán fájt.. remélem elgondolkoztál rajta. A másik ' bnőnek ' pedig csak annyit, h remélem most örülsz.. mindig is mondtam, ez a hármas így nincs jol.. és h valaki kifog esni.. hát én estem ki... de valahogy nem is bánom! Nagyon jol érzem így magam :) és rájöttem h bizony, sokkal több és különb barátaim vannak ám, mint amennyire én azt valaha is gondoltam volna.
A másik dolog, amit igazán átkéne h gondoljatok, az őszinteség.. és a hűség... igen ez a kettő szerintem kurva fontos. Majd meglátod, h mennyi fájdalmat fogsz okozni bizonyos embereknek, akiket elvileg 'szeretsz' ... nekem is okoztál nem egyszer...
Arrol pedig nem is beszélve h ' soha nem fogok neki megbocsátani.. ' nem is kell.. mert addig nem fogunk ám eljutni. Még aznap elhatároztam hogy soha de soha többet nem lesz olyan h nori menjen bocsánatot kérni. Már meguntam azt h mindig én menjek oda.. én nem megyek.. és ha te se jössz?! hát akkor annyi..

Mégegyszer csak h mindenki megértse, nem baszogatás, nem szemrehányás.. csak az igazság, és a véleményem.

( Jah, és a kommenteket hanyagoljátok.. nem érdekel h ti hogy látjátok.. ugyis mindenkinek más hogy adjátok elő..valamit mindig kihagytok, talán lehet h pont a lényeget.. nem fogom elírni h mi is a sztori lényege.. szerintem te se szeretnéd, azért nem írom mert vagyok azért annyira valamire valo h nem fogok neked szart okozni... lehetne benned annyi h nekem se okozol. )
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nooori.blog.hu/api/trackback/id/tr921171024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Small 2009.06.10. 18:48:49

néha fáj az igazság... :)
süti beállítások módosítása